Nieuws: Bezoek ook Kyria's buikdans site; http://www.allesoverbuikdansen.nl/

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Buikdansforum
|-+  Kalender
| |-+  Workshops & evenementen
| | |-+  Randa Kamel naar Nederland! 5-6 december, Amsterdam
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] Omlaag Print
Gekoppelde gebeurtenissen
  • WS en gala krasnapolsky, Asd: 5 December 2009 - 6 December 2009
Auteur Topic: Randa Kamel naar Nederland! 5-6 december, Amsterdam  (gelezen 3374 keer)
Barbara
Volwaardig lid

« Antwoord #75 Gepost op: 5 December 2009, 01:32:16 »

We zijn sinds vanochtend 6 uur in de weer met artiesten ophalen, inchecken, leveranciers ontvangen, programma's printen, muziekprogramma branden etc. en allemaal net thuis. Nu snel alle kostuums, accesoires, make-up e.d. inpakken en morgen tussen half 8 en 8 weer in het Krasnapolsky zijn. Zo zie je maar, het leven van een danseres gaat niet over rozen ;-)

Nu nog 1 (kort) nachtje slapen en dan is het eindelijk zo ver!!
Slaap lekker en graag tot morgen allemaal!

B

P.S. mocht je me morgen in de wandelgangen tegenkomen en ik zie er niet al te gestresst uit, kom me gerust even gedag zeggen ;-)
Khalida
Bellybaby
*

« Antwoord #76 Gepost op: 6 December 2009, 01:04:04 »

Oh man, was er super graag bij geweest :'( Klinkt echt als een fantastisch evenement, ik hoop dat jullie het nog een keertje herhalen in de toekomst! xx

sheila
Volwaardig lid

www.sheilabuikdanscentrum.nl

« Antwoord #77 Gepost op: 6 December 2009, 11:22:04 »

HET WAS FANTASTISCH!!! Ik vind het echt een prestatie om zo een gala neer te zetten wat zo goed verzorgd is en waar zo goed op de details is gelet! Al die dames en heren in gala te zien was zo mooi, de tafeltjes, het podium, decor, gastvrouwen, krasnapolsky, avondkleding en danskleding van de OP's, eten.. en natuurlijk de beste danseres die er op dit moment is  Randa Kamel.. wat een mooie vrouw, wat een powerhouse, wat een expressie....Amira en Barbara vond ik ook erg leuk om te zien en de choreo's van de OP's vond ik ook erg goed.. het was fantastisch!!!
« Laatste verandering: 6 December 2009, 12:30:43 door sheila » Gelogd

Janine
Senior

« Antwoord #78 Gepost op: 6 December 2009, 15:16:37 »

Het was heeel gezellig en allemaal heel erg mooi!!! Ook de bazaar was mooi!!
sheila
Volwaardig lid

www.sheilabuikdanscentrum.nl

« Antwoord #79 Gepost op: 6 December 2009, 15:50:19 »

@ janine

heb je dat tribalkostuum gekocht?

Janine
Senior

« Antwoord #80 Gepost op: 6 December 2009, 16:53:33 »

Ja! Ik had 20 euro aanbetaling gedaan want die BH was niet in mijn maat maar dan geeft die vrouw het aan iemand in Rotterdam en dan word het verstuurd vanuit Rotterdam..! (ze zei tegen mij dat het kostuum normaal 250 euro kost, maar op de site staat hij ook voor 150.....Tong dusja :S)
Kyria
Forumbeheerder
Held

« Antwoord #81 Gepost op: 6 December 2009, 17:55:45 »

Ook ik heb het heel erg naar mijn zin gehad! Heb net een recensie geschreven over de workshops, ben benieuwd hoe anderen ze ervaren hebben.

Voor informatie over buikdansen en het maken van buikdanskleding:
Alles over buikdansen
Voor lessen, workshops en optredens:
Buikdanseres Kyria
linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #82 Gepost op: 6 December 2009, 19:31:17 »

ik vond het ook geweldig!!!! alles perfect verzorgd, genoten van de optredens.. echt super dat zoiets georganiseerd wordt en ik hoop dat er nog veel van dit soort gala's gaan komen! en wat een geweldige ervaring om Randa te zien dansen, zo hoort buikdans dus te zijn. en was ook onder de indruk van Dalilah en natuurlijk de OP! helemaal lyrisch dus, heb t vandaag alleen een beetje zwaar door de combinatie laat thuis/verkoudheid Lachen
Yrishka
Bellybaby
*

« Antwoord #83 Gepost op: 7 December 2009, 01:52:17 »

Hey Kyria, leuk je weer te zien tijdens de workshops!!! Vond het ook geweldig. Complimenten aan de Oriental Princesses voor de organisatie en m.n. aan Barbara, met wie ik het genoegen had af en toe even te kletsen en die ik de hele dag overal zag rondrennen om dingen in goede banen te leiden. Vond het heel leuk je te ontmoeten (ik = Iris uit Den Bosch/Eindhoven die je in Julia's voorstelling hebt zien dansen, thanks voor je complimentjes!!)

De workshop met Mo Geddawi was inderdaad een heerlijke start van de dag, met zijn kennis en uitleg en zijn unieke benadering van de dans kan ik weer maanden vooruit. Ik heb ook zijn DVD gekocht. Reden om rond 7:00 al voor in de trein te zitten!
Randa was........ WOW!! Randa....!!! Ugh, ik ben verliefd geloof ik, haha! Wat een ongelofelijk mooie, krachtige danseres. En een schat van een vrouw ook. Haar workshop was verrry heftig en ik vond vooral het armenwerk af en toe lastig ivm vervelende oude nekblessure, maar she was so incredibly worth it! Hele mooie combinaties, prachtige energie en super docent. Weet iemand wanneer ze weer in de buurt is?

Ik vond het erg leuk allemaal en ook ik heb helaas het gala moeten missen, maar ik zou ook zeker terugkomen. Hoe was het gala geweest? Barbara, volgende week weer?  Grijns
Kyria
Forumbeheerder
Held

« Antwoord #84 Gepost op: 7 December 2009, 23:17:16 »

De foto's van André Elbing staan inmiddels online:
klik hier!

Alles over buikdansen
Buikdanseres Kyria
Yrishka
Bellybaby
*

« Antwoord #85 Gepost op: 7 December 2009, 23:58:19 »

Hey Kyria, thanks voor de link. Mis ik iets, of staan er inderdaad geen foto's van Randa tussen?

Edit: Never mind, heb ze gevonden Lachen
« Laatste verandering: 8 December 2009, 00:34:07 door Yrishka » Gelogd
linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #86 Gepost op: 9 December 2009, 01:16:05 »

die foto's zijn echt prachtig! zo te zien loopt die fotograaf heel wat buikdansevents af. (als het iemand is met een baret en een krulsnor heb ik hem ook in duisburg gezien Grijns)

ik ga weer even verder met de napret op deze site! lekker veel foto's.
http://www.andre-elbing.de/pixlie/pixlie.php?action=showpic&pfad=2009-12-05+BD669+From+Cairo+with+Love+Show+Dalila+%26+Randa+Kamal+Amsterdam&bild=BD669-0414.jpg mooi! Lachebek
Kyria
Forumbeheerder
Held

« Antwoord #87 Gepost op: 9 December 2009, 12:17:56 »

Ja, Andre loopt alle evenemnten af in Europa en doet er ook een paar in Egypte/Amerika. Hij heeft ook nog een soort sheik-act op zijn website staan, ben wel benieuwd wat inhoud. Enige nadeel is dat ik zijn totaal onoverzichtelijke prijslijst niet kan volgen, dus heb nog nooit foto's bij hem besteld.

Alles over buikdansen
Buikdanseres Kyria
Khalida
Bellybaby
*

« Antwoord #88 Gepost op: 7 Maart 2010, 12:57:11 »

@ Kyria: Ik kan ook niet aan de online prijslijst uit, teveel info omdat er ook de printprijzen in verschillende formaten tussen staan, en ik bestel normaalgezien alleen digitale versies.. Dus ik vraag hem telkens weer opnieuw naar de kosten voor verschillende formaten als ik mail na een evenement lol.. En hij antwoordt heel geduldig Knipoog

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte