Nieuws: Bezoek ook Kyria's buikdans site; http://www.allesoverbuikdansen.nl/

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Buikdansforum
|-+  Dans!
| |-+  Kostuums, make-up en gezondheid
| | |-+  Wat is jouw laatste nieuwe aankoop?
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Omlaag Print
Auteur Topic: Wat is jouw laatste nieuwe aankoop?  (gelezen 1432 keer)
linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #15 Gepost op: 2 Maart 2010, 22:23:37 »

om dit topic maar even nieuw leven in the blazen.... ik heb mijn eerste Bhuz aankoop gedaan!!! heeft me een aantal maanden stagevergoeding sparen gekost en ik vind het verschrikkelijk spannend, maar als het goed is zou ie er volgende week moeten zijn.
het betreft een werkelijk PRACHTIG kostuum in de kleur teal met gouden accenten, het ziet er op de foto's echt prachtig afgewerkt uit, en een geweldig ontwerp. superspannend, I'll keep you posted Cool
Kyria
Forumbeheerder
Held

« Antwoord #16 Gepost op: 3 Maart 2010, 15:47:14 »

Linda, kan je een foo of link naar bhuz posten? ben super nieuwsgierig naar je nieuwe aankoop!

Voor informatie over buikdansen en het maken van buikdanskleding:
Alles over buikdansen
Voor lessen, workshops en optredens:
Buikdanseres Kyria
sheila
Volwaardig lid

www.sheilabuikdanscentrum.nl

« Antwoord #17 Gepost op: 3 Maart 2010, 17:13:28 »

yeahhhhhhhh...... je eerste bhuz aankoop.... kijk uit..... bhuz is verslavend!!!!

linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #18 Gepost op: 3 Maart 2010, 18:39:12 »

ooooh ik ben best zenuwachtig, het zou je maar gebeuren dat je wordt geflest... maarja fingers crossed, het zou vast wel goed komen. hier is een klein plaatje:
Kyria
Forumbeheerder
Held

« Antwoord #19 Gepost op: 3 Maart 2010, 21:59:06 »

wat een mooie kleur! Het staat je vast prachtig Lachebek

Alles over buikdansen
Buikdanseres Kyria
sheila
Volwaardig lid

« Antwoord #20 Gepost op: 3 Maart 2010, 22:39:01 »

mooooiiiiii !

linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #21 Gepost op: 4 Maart 2010, 00:51:05 »

prachtig he!! ik ben al een paar dagen aan het stuiteren en rondhuppelen sinds ik het kostuum voor het eerst zag, van enthousiasme Lachen
het was eigenlijk precies wat ik voor een droomkostuum in gedachten had, hij is wel wat aan de gewaagde kant voor mijn doen maar met een paar huidkleurige shorts moet het best kunnen toch Lachebek

het was in de eerste instantie een beetje fishy omdat de thread met het kostuum ineens verdwenen was van de website, van de verkoopster geen spoor! later bleek dat ze was gebanned omdat ze als retailer geen advertentiekosten had betaald, en volgens een andere thread vroegen anderen zich ook af waar ze ineens gebleven was... hoe het precies zit weet ik ook niet maar volgens mij komt het allemaal wel weer goed (ze gaat weer posten in het retailforum op Bhuz) en ik heb goed email contact met haar dus geen klachten daarover.

het is verzonden dus ergens volgende week komt ie binnen!! ik zal dan even wat fotootjes posten, als het goed is zou ie meteen al perfect moeten passen (zelfs de rok is lang genoeg, 39 inch)

oh en trouwens: ik verwacht binnenkort ook de bra/belt set van Lily van marktplaats (zie andere thread), daar post ik ook nog wel even iets over als ie binnen is Lachebek
linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #22 Gepost op: 8 Maart 2010, 22:54:25 »

hij is er hij is er !!!!!!! *huppel de huppel stuiter de stuiter*

hij kwam vandaag aan en hij is zoooooooooooo mooi!!!! echt veeeel mooier dan op de foto's want de kleur is echt niet op een foto te krijgen denk ik. het is echt een mysterieuze kleur groenig/blauw die verandert met de lichtinval. de beading is ook echt prachtig, zo mooi afgewerkt en alle kralen, pailletten en kristallen van goede kwaliteit. het ontwerp is ook zo prachtig en flatteus, zit als gegoten! afgezien van een haakje aan de beha verzetten (en de cups opvullen hihi) en de rok een klein stukje inzomen (hij sleept aan de achterkant over de grond, ben bang dat ie na verloop van tijd gaat beschadigen zo) past alles perfect.
wat ook een leuke verassing was: na het nemen van de foto hierboven is het kostuum nog mooier gemaakt met wat kleine franjetjes en een mooi paillettenornamentje op de heup (daar waar de split zo ver doorloopt). en behalve de prachtige mouwen en haarband op de foto zaten er ook nog twee bovenarmbandjes bij voor sluiernummers, die ook goed werken als enkelbandjes Lachebek
ik ben echt zo blij, het is echt helemaal mijn droomkostuum! leve dahab designs Grijns (ze verkoopt nu nog meer prachtige kostuums op het retail forum van Bhuz trouwens, bij deze: een aanrader Lachen)

de foto's komen nog, hopelijk deze week als ik tijd heb en anders dit weekend (als ik de aanpassinkjes ga doen).
linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #23 Gepost op: 13 Maart 2010, 17:03:27 »

nou, ik heb wat foto's hoor! ideaal zijn ze niet omdat de rok volzit met spelden (er moet een stukje van de lengte af omdat ie anders over de grond sleept) en de beha moet nog wat worden opgevuld. en let maar niet op mijn after-dinner-dip-sufheid en die blauwe plekken op mijn benen - met dank aan mijn fiets die uit elkaar viel met mij erop  Boos maargoed, het geeft wel een beetje een indruk van het kostuum. voor de rest past ie helemaal perfect en ik ben er heel blij mee!

Kyria
Forumbeheerder
Held

« Antwoord #24 Gepost op: 13 Maart 2010, 21:58:15 »

wauw, de kleur staat je prachtig en de hoeveelheid bling is super! Ik vind de details op de rok extra mooi, met het kralenwerk langs de split en de cut-out op je linker heup.

Alles over buikdansen
Buikdanseres Kyria
sheila
Volwaardig lid

« Antwoord #25 Gepost op: 13 Maart 2010, 23:47:47 »

owwwwzooooooooojaloersszzz......

linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #26 Gepost op: 14 Maart 2010, 01:47:03 »

Dankje Lachen ik vind die cut-out en het kralenwerk ook geweldig, ook heel leuk dat er wat paarse accentjes tussen zitten (ik wil er ook een paarse zijden sluier bij aanschaffen). en op de bovenkant van de handschoen komt het patroon van de cut-out terug, ja ja das design Knipoog
dezelfde ontwerpster heeft nu een hoop van haar kostuums op bhuz te koop staan (Dahab Design op het Retail forum), er zit er ook eentje tussen met ongeveer hetzelfde model, maar dan blauw met een multicolour bloemenpatroon.. jammer dat ik nu blut ben hihi Lachen

ik heb de hele avond zitten zweten om die dina beha een beetje op te vullen voor het "dina effect"... helaas heb ik niet bepaald de rondingen van Dina, maar nu ik er twee paar push-up beha cups en nog twee opvulkussentjes erin heb gepropt begint het al ergens op te lijken. jammer dat alleen de beha nu gaapt aan de bovenkant Droevig misschien een keer wat ijzerdraad halen om erlangs te stikken (heb nu de beugel van een beha gebruikt, toch te stug) en als dat niet werkt misschien maar iets van een extra bandje eraan maken of de vulling herorganiseren... wordt vervolgd.
Denise1987
Junior
**

« Antwoord #27 Gepost op: 11 Mei 2010, 18:08:42 »

Mooi zeg. Lachebek

En als je hem iets minder opvult gaapt ie dan nog?
linda
Held

Oooh, shiny!

« Antwoord #28 Gepost op: 11 Mei 2010, 21:41:32 »

Nou hij gaapte nog steeds een beetje, wat ik ook probeerde, maar ik heb nu een stuk dik en buigbaar ijzerdraad wat ik langs de rand ga maken zodat je de cups een beetje kunt bijbuigen. Ben ik helaas nog niet aan toe gekomen en het zit nu al ingepakt wegens verhuizing, maar ik zal wel foto's posten als het af is. Die losse behacups die ik aan de binnenkant heb gemaakt hebben wel een hoop gedaan voor de pasvorm, dus dat komt wel goed denk ik.
Barbara
Volwaardig lid

« Antwoord #29 Gepost op: 12 Mei 2010, 00:08:48 »

Mooi hoor Linda! Wat je eventueel ook kunt proberen is de 'halsband' van de beha loshalen en in een andere hoek en/of op een andere plaats terugnaaien op de beha, dit helpt soms ook om de cups meer naar binnen te halen.

Sorry voor de rommelige omschrijving, ben zo a-technisch als het maar kan wat betreft naaien!

B
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte